неделя, 14 ноември 2010 г.

Fairy snowflake

Тъй като обичам да плета, реших и в моите картички да се прояви тази ми страст. И ето, че първата ми изплетена снежинка за тази година е вече на лице. Тя ми послужи за декорация на поредната, но по-специална от другите, коледна картичка.
Реших с нея да участвам в предизвикателствата на: Картичкофуриите и
Юлия Андреева-"Снежинки" , A Spoon Full of Suga-Snow/Snowflakes и The Crazy challenge- Things with Wings


I love to knitting, and I decided in my cards to show that my passion. And now that my first woven snowflake for this year is ready. She served as a decoration on another, but more special than others, Christmas card.
I figured it to participate in the challenges of:
Картичкофуриите и Юлия Андреева-"Снежинки" , A Spoon Full of Suga-Snow/Snowflakes и The Crazy challenge- Things with Wings


4 коментара:

  1. Много ми харесва картичката.Дано някой ден и аз се науча да плета такива снежинки!

    ОтговорИзтриване
  2. Веси, твоята малка феичка е сътворила чудна снежинка!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни са и снежинката и картичката! Много ми харесва този нестандартен подход към правенето на картички! Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  4. Наистина страхотна снежинка и много хубава картичка.

    ОтговорИзтриване

Благодаря за всеки написан коментар. Вашето мнение е важно за мен. Хубав и успешен ден!