понеделник, 6 декември 2010 г.

Копчена елхичка

След като станах сутринта и разгледах блоговете и предизвикателствата се натъкнах на предизвикателството от Гери- Картичка с Елхичка. И тогава, като с чук, ме "удари" идеята за тази Копчена елхичка. Бързо запретнах ръкави, включих силиконовия пистолет, и като на сън сътворих тази картичка. Рядко ми се случва толкова бързо да ме осени идея, но когато дойде така ненадейно чувството е невероятно, а още повече осъществяването й. Но стига приказки ето я и нея....




Не знам дали е нужно да го споменавам, но...картичката отива при съответното предизвикателство на Картичкофурии и Гери.

8 коментара:

  1. Страхотна идея те е осенила.. Много сладурско се е получило.. Успехи..

    ОтговорИзтриване
  2. Картичката ти е превъзходна!!!!А идеята невероятна! Браво!

    ОтговорИзтриване
  3. Много оригинална идея! Цветовете на копчетата се вързват перфектно. =)

    ОтговорИзтриване
  4. Много стилна и красива картичка! Впечатли ме. Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна елхичка с копченца, а цветето е великолепно!!!

    ОтговорИзтриване
  6. Много забавна и весела елхичка е станала с тези закачливи копченца:)

    Радвам се, че моето предизвикателство при КАртичкофуриите те е вдъхновило:)

    ОтговорИзтриване

Благодаря за всеки написан коментар. Вашето мнение е важно за мен. Хубав и успешен ден!