петък, 1 април 2011 г.

Непубликуваните

В последно време мързелът ме е завладял с пълни сили. Отдавна не съм правила нищо, както сте забелязали вече. А и с публикуване не ми се захващаше на готовите неща.
Сега, обаче, реших да си седна на Д-ъто и да пусна една публикацийка с последните сътворени от мен картички.

Тези котараци са от, наистина, последната картичка,
която направих ей така.



Картичка за рожден ден, на колежка на майка ми.




За 8-мо мартенската размяна на картички.
Картичката за Ваня( Лара)


Една юбилейна картичка


А това е една закачлива, във вътрешната си част, картичка :)
За рожденият ден на един приятел ( много я харесаха и всички се смяха, дори и майка му и баща му, ааааааа :D )

. . . малко съм я цензурирала,
но всички се досещате какво има под размазаното . . .
:D

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря за всеки написан коментар. Вашето мнение е важно за мен. Хубав и успешен ден!