сряда, 29 юни 2011 г.

Birthday cake

С доста голямо закъснение, за което съжалявам, искам да благодаря за страхотните пожелания по случай рожденият ми ден!!! Също така искам да ви покажа какво успях да сътворя с моето печатче торта....тадааамммм


Точно, когато започнах да я правя получих обаждане. И какво да чуя... поръчаха ми картичка за рожден ден, но да има и място за парички. Та ето какво се получи...една доста свежа картичка ( според мен). Мястото за паричките реших да направя като малка кутийка с панделка и така се получи- подарък в картичката, вместо картичка върху подарък :)

4 коментара:

  1. Прекрасна картичка! Много добре си комбинирала цветовете!

    ОтговорИзтриване
  2. Просто прекрасно! Много свежо!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесна е!Много е свежа, нямам търпение и аз да пробвам тортичката :))))

    ОтговорИзтриване
  4. Много идейна картичка и страхотно изпълнена.Цветовете също много ми допадат.Чудесна е

    ОтговорИзтриване

Благодаря за всеки написан коментар. Вашето мнение е важно за мен. Хубав и успешен ден!