петък, 2 септември 2011 г.

Малката вещица

Когато видях скеча на Хобисимо от Седмица 6 веднага се сетих за интересната черна релефна хартия, която си купих не отдавна. Почудих се после, с какво ще си отива най-много и веднага ми просветна - ще да бъде нещо оранжево, а от там.... ами нещо за Хелоуиииинннн. Бях рисувала тази вещица още за миналогодишния празник, но тогава все още не бях увлечена в картичкоправенето. За забавният герлянд използвах готови шаблони от papercrave.com, на който попаднах случайно( посетете го има страхотни неща).




4 коментара:

  1. Много готина сладка вещица! Цялата картичка е много весела и забавна!

    ОтговорИзтриване
  2. Обичам картички за Хелоуин. Нищо че не бил наш си празник, винаги се радвам като видя подобна картичка и много обичам самата аз да правя такива.
    Чудесно ти се е получила! особено съм си харесала бухалчето, много ме грабна, може би защото е хем страшно, хем толкова сладко!

    ОтговорИзтриване
  3. Много сладка и палава вещица, а картичката е станала много хубава, и на мен ми хареса черната хартия.

    ОтговорИзтриване
  4. Хартията е страхотна, а гирляндчето и вещицата са много ефектни. Поздравления за сладката картичка и успех!

    ОтговорИзтриване

Благодаря за всеки написан коментар. Вашето мнение е важно за мен. Хубав и успешен ден!